Verzendingen en retouren

Verzending

Over het algemeen ontvangt u uw bestelling binnen vijf werkdagen nadat wij uw betaling hebben ontvangen. In het geval u een ringmaat aanpassing wenst ontvangt u uw bestelling binnen vijf werkdagen nadat wij uw betaling hebben ontvangen en uw ring is aangepast. Het aanpassen van een ring duurt slechts enkele werkdagen. Dit is afhankelijk van het aantal aanvragen dat op dat moment verwerkt worden, ofwel, hoe druk onze goudsmeden het hebben. Zo gauw uw bestelling met DHL wordt verstuurd ontvangt u een e-mail met daarin het track&trace nummer zodat u de zending kunt volgen.

Afleveradres

Wijkt uw afleveradres af van uw factuuradres? Geen probleem. Vermeld bij uw bestelling het gewenste afleveradres en wij zorgen voor de rest.

Verzendkosten

Bij Juwelo kunt u betalen met iDEAL, creditcard, Paypal, en via een directe bankoverschrijving. U betaalt in de webshop bij bestellingen vanaf €49 geen verzendkosten. De betreffende verzendkosten onder €49 zijn als volgt:

 Nederland / BelgiëEU & CH2
Bankoverschrijving €6,95 (vanaf €49 gratis) €6,95 (vanaf €49 gratis)
Credit card €6,95 (vanaf €49 gratis)
€6,95  (vanaf €49 gratis)
PayPal €6,95 (vanaf €49 gratis)
€6,95 (vanaf €49 gratis)
iDeal €6,95 (vanaf €49 gratis)
€6,95 (vanaf €49 gratis)

1Plus 2,00 EUR voor rembourszendingen binnen Duitsland en 3,50 EUR binnen Oostenrijk. Voor rembourszendingen naar Spanje worden bovenop de verzendkosten 5,00EUR voor retourkosten in rekening gebracht plus 1,0% van het aankoop bedrag.

2Bij leveringen in Zwitserland worden kosten in rekening gebracht voor invoerrechten, eventuele invoerheffingen en btw voor invoer. Deze overige kosten komen voor rekening van de klant.


Bestelt u tijdens onze openingstijden: van acht uur ’s ochtends tot twee uur ’s nachts, betaalt u bij Juwelo slechts een maal per dag de verzendkosten, ongeacht hoe vaak u die dag bestelt. Let op. Verschillende bestellingen worden in afzonderlijke pakketten verstuurd. Wij zorgen er echter voor dat u slechts eenmaal per dag verzendkosten betaalt.

Retouren

U heeft 14 dagen de tijd om in alle rust uw aankoop te bekijken en te beslissen of u het wil houden of niet. Wilt u een of meerdere artikelen retourneren, geen probleem, wij zorgen er voor dat retourneren eenvoudig en snel verloopt en dat u geen retourkosten betaalt.

Retourlabel

In het geval dat u een of meerdere artikelen wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via het nummer 02 049 901 58 (+31) (Nederland) of 03 228 49 17 (+32) (Belgie) of per e-mail naar klantenservice@juwelo.nlWij helpen u graag uw aankoop te retourneren. U ontvangt van ons een persoonlijk retourenformulier en een retourlabel voor de retourzending. Lees ook de instructies onderaan deze pagina. Verder kunt u hier een retourlabel aanmaken voor bestellingen die in de webshop zijn gedaan. Als u bent ingelogd kunt u onder "mijn account" en "retouren" ook een retourlabel aanmaken.

Uw geld terug

Als u een volledige bestelling retourneerd wordt het gehele aankoopbedrag inclusief de verzendkosten zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping teruggestort op uw rekening of als te goed bijgeschreven op uw Juwelo klantnummer. In het geval u een deel van uw bestelling retourneerd wordt het gehele aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen exclusief de oorspronkelijke verzendkosten zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping teruggestort op uw rekening of als te goed bijgeschreven op uw Juwelo klantnummer.

Voor verdere details lees onze algemene verkoop voorwaarden.

Instructies voor retouren

1. Plaats de artikel(en) die u wilt retourneren in de originele verpakking inclusief het echtheidscertificaat en het ingevulde en ondertekende retour formulier.
2. Zorg ervoor dat het retour pakket goed is ingepakt en met plakband is dichtgeplakt.
3. Plak het retour label op het retour pakket. Het retour label vindt u op Juwelo.nl onder Mijn account en vervolgens Retouren.
U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: 02 049 901 58 (+31) (Nederland) of 03 228 49 17 (+32) (Belgie) per e-mail:klantenservice@juwelo.nl en wij sturen u het retourlabel per e-mail.
4. Overhandig het retourpakket aan uw dichtstbijzijnde postkantoor. Van uw postkantoor krijgt u een bevestiging van verzending. Bewaar deze goed.

Let op! Retouren zonder echtheidscertificaat worden niet aangenomen. Retourzendingen zonder retour formulier zorgen voor vertraging in de betreffende afhandeling. Vergeet niet dit retour formulier in te vullen en te ondertekenen en met de retour zending mee te sturen. Retour pakketten die niet goed zijn ingepakt of dichtgeplakt of beschadigd zijn, kunnen wij i.v.m. verzekering redenen niet aannemen.

Naar boven

Gegevensbescherming

Om Juwelo optimaal te kunnen tonen en te verbeteren , maken we gebruik van cookies. Door op de knop "Accepteren" te klikken, kunt u akkoord gaan met het gebruik van cookies, afwijzen het gebruik van cookies of beslissen welk type cookies u wilt accepteren. Voor meer informatie over cookies, zie ons privacybeleid.

Accepteer
Bewerken
Trustpilot
Adrian Marton nu live